tiistai 24. syyskuuta 2013

Sorores Iiris et Lotta

Heipparallaa kaikki! 
Me saatiin Lotan kanssa kaikkien fiksujen ideoidemme joukossa tällainen blogin perustamis -idea. Me ei olla kategorioitu meidän blogia millään tavalla, eli tämä on varmaan tämmönen siskosten life style blogi, joka sisältää erilaisia asioita/tekstejä/kuvia/ajatuksia/mielipiteitä/ja kaikkea muuta mullistavaa. 
Käytiin tuossa pari viikkoa sitten, silloin kun oli viimeiset lämpimät ilmat, kuvailemassa ja tässä ois sitten vähän tuotosta!

Jotain faktoja minusta: Olen Iiris, 18 vuotta ja tällä hetkellä lukiossa kolmatta vuotta. Rakastan kirjoja, hyvän kirjan sattuessa eteen luen sen vaikka samana päivänä kannesta kanteen. Pesäpalloa olen pelannut kymmenisen vuotta, ja tarkoitus olis edelleen jatkaa! 
Sitten Lotasta: Lotta on mua 3 vuotta nuorempi, mutta eipä sitä enään edes niinkään huomaa. Puhutaan oikeestaan melkeen mistä vaan ja ollaan jollain tasolla toistemme parhaat kaverit, ainakin mun mielestä! Lotta on kaunis, ihana, kiltti ja lapsirakas (itse taas menetän usein lasten kanssa helposti hermot..)
 


Heippa minunki puolesta! Eli nyt täällä kirjottelee toinen siskoksista eli lotta! Oon kirjotellut blogia ennenkin, mutta se kaatu vähän omista syistä! Oon aina tykännyt kirjottaa ja kuvailla ja uskon, että tähän blogiin tulee hauskoja postauksia, mutta myös jotain järkevääkin tänne saattaa eksyä kun minä ja Iiris ollaan asialla! Iitu kertokin tossa meistä hyvin! Eli ollaan niinku parhaat kaverit ja tullaan toimeen tosi hyvin, vaikka välillä saattaa mennä toisen kanssa hermo:D Kunhan päästään alkuun niin saatte kuulla meistä enemmän ja tottakai saa tulla kommenteilla kysymään tai ihan muuten vaan jotain laittamaan!:)

 


-Iiris ja Lotta

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, odotan innolla tulevia juttujanne:-)
    -Virve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Ihanaa kun meillä on noin innokas lukija:) -Iitu

      Poista
  2. Ihanan aidon oloinen blogi. Onnea uudelle blogille :)

    http://seisonmaailmanreunalla.blogspot.fi/

    VastaaPoista