torstai 17. lokakuuta 2013

Viime päivät ja tulevat päivät



Hei kaikki! Lotta teki viikko sitten ensimmäisen oman postauksensa, joten nyt ajattelin, että minäkin voisin sellaisen tehä, ihan vain kertoakseni miten on mennyt ja mitä aion tehdä syyslomalla. 
Oikeastaan kuvat kertovat jo, miten olen edellisviikkoni viettänyt. Olen lukenut Eragonia, olen kutonut villasukkaa ja opiskellut! Koulussa mulla on aika pitkiä ja raskaita päiviä, matikkaa, matikkaa, fysiikkaa, kemiaa.. Mutta pakko vaan puurtaa eteenpäin! Tietenkin olen tehnyt ihan arkisia asioitakin Jonnen ja Pekin kanssa, lenkillä ja kaupassa käymistä, sohvalla löhöilyä, ruuanlaittoa jne!

Kuitenkin pääasia, josta teille tulin kertomaan, on se, että huomenna suuntaan nokkani kohti LONTOOTA! Oon koko viikon ollut ihan täpinöissäni ja nyt se päivä vihdoin koittaa, kun sinne lähden. Lähden siis sinne ihan yksin täältä Suomesta, mutta minua on odottamassa Lontoossa kummisetäni perhe, joiden luokse majoitun sitten viikoksi. Ohjelmassa on tietenkin shoppailua ja nähtävyyksien katselemista, mutta myös sukulaisten kanssa olemista!  Tarkempaa postausta tulee sitten kun pääsen takaisin. Kameraa aion pitää mukanani ihan koko ajan, ja räpsiä kuvia kaikesta mahdollisesta! Täytyyhän minulla olla reissusta paljon muistoja! Mukaan otan tietenkin myös päiväkirjan, koska muuten unohtuisi loppujen lopuksi suuri osa siitä, mitä oikeasti siellä teen!






Hauskaa syyslomaa kaikille, ja hauskaa koulua niille, joilla syysloma on jo ohitse! Minä aion nauttia lomastani täysin siemauksin!

-Iitu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti