lauantai 5. lokakuuta 2013

What we have is something special

Heippa vaan kaikki!
Me ollaan Lotan kanssa kerrottu, että meillä on tosi hyvät välit keskenämme, mutta se ei tule itsestään, niin kuin ei tule missään suhteessa. Mun mielestä kaikkien suhteiden eteen pitää tehdä töitä. Nyt mää kerron, miten meidän suhde siskoina ja ystävinä on päätynyt tähän pisteeseen.
Kuten aiemmin oon sanonu, meillä on ollu Lotan kanssa vaikeatkin ajat meidän välisessä suhteessa. Nämä ajat oli inhottavia ainakin minun mielestä, eikä varmaan Lottakaan nauttinut. Nukuttiin vierekkäisissä huoneissa, ja tapeltiin aika usein. Ei me kerrottu omista asioista toisillemme mitään ja harvoin me hengailtiin tai oltiin muuten vaan yhdessä. 
Muutos sitten tapahtui ehkä silloin kun aloin valmentaa Lotan joukkuetta. Aluksi olin kakkosvalmentajana Lotan joukkueessa, ja silloin mun mielestä meillä lähti kaikki parempaan päin. Sinä vuonna ei lähennytty kuitenkaan vielä niin paljon, kuin silloin, kun aloin valmentaa Lotan joukkuetta, aluksi ihan yksin, ja tämän jälkeen yhden kaverini kanssa. 
Kuljettiin Lotan kanssa yhdessä reeneihin, puhuttiin kehityksestä, tavoitteista ja kohta alettiin puhua enemmän kaikesta muustakin. Jos Lotalla oli jotain huolia, se puhui niistä mulle, ja toisinkin päin, vaikka tunnen ehkä enemmän niin, että minun täytyy olla isosiskona se tukija. 
Vaikka me ollaan siskoja, ei me voida olettaa, että meillä on hyvä suhde keskenämme ja tunnemme toisemme täysin. Omaan siskoon täytyy tutustua ja suhdetta omaan siskoon tai veljeen täytyy pitää yllä, jottei se pääse kariutumaan. 
Minun ja Lotan suhde ei tietenkään voi olla kuitenkaan ihan täysin niin kuin ystävien välinen suhde, koska ainakin minusta tuntuu, että minun täytyy vähän yrittää näyttää esimerkkiä pikkusiskolleni. Ja toisaalta en tietenkään ihan kaikkea pysty Lotalle kertomaan mun elämästä, tuntuu, että kaikki ei kuitenkaan ihan kuulu pikkusiskon tai ylipäätänsä siskon kuultavaksi! Kuitenkin minun ja Lotan sisarussuhde on jotain aivan erityistä.

Lotta:Mulla meinas tulla pissa housuun ku nauroin tälle kuvalle taas niiiin paljon!
Iiris: Silloin Lotan joukkueen valmentajana on välillä saanut ratsastaa keppiyksisarvisella ja tehdä vaikka ja mitä..
 


 Isosisko neuvoo
Oon aina ihaillut Iiristä ja koittanut tehdä kaikkea samallalailla kun hän!Vähän pienempänä käytin iitun vaatteita, kuuntelin samaa musiikkia ja tykkäsin samoista jutuista, koska iitu tykkäs niistä! Pienempänä oli niin siistiä ku oli sisko, joka oli vanhempi ja jotenki niin cool, mutta ei todellakaan oltu mitenkään kaverita. Ja ennen riideltiin paljon niin ku iitu sanokin, mutta yhtä päivää enempää en voinut iitulle olla vihanen. Ja musta tuntuu ettei koskaan riidelty hirveen isosta asiasta ja loukattu toisia pahasti. Oikeestaan Iiriksen kautta oon oppinu pitämään omia puolia ja en anna niin helposti periksi:D
Sen jälkeen ku Iiris oli meidän valmentajana alettiin siis puhua enemmän asioista siis muistakin kun pesäpallo jutuista ja mää ainakin opin Iiriksestä paljon uusia asioita! Iiris oli mulle siellä joukkueessa se paraskaveri. Ja siitä lähtien ollaan koko ajan tultu vaan läheisemmiksi ja ollaan huomattu kuinka paljon meillä on yhteistä ja kuinka helppo monista asioista onki toiselle puhua. Mun mielestä Iiriksen kanssa on vaan helppo olla, koska tietää, ettei se ihan pienistä asioista suutu ja se kestää paljon mun suustakin! Viime kesänä mulle tuli vähän kaikenlaisia koettelemuksia ja musta tuntuu, että kaikista parhaiten mua autto iitu.(tottakai mun kaverit ja poikakaveri autto älkää niin aatelko ettei ne tehny mitään!)  Se tuki ja anto voimaa mennä eteenpäin! Ja sen kautta Iiriksestä on tullu mulle niinku paraskaveri. Tajusin sen, että vaikka kaikki muut kaverit jättäis mut mulla on aina Iiris. koska se on mun sisko ja paras sellanen!
Toivon tosi paljon, että musta tulee yhtä hyvä isosisko mun pikkusiskoille ja pääsen näyttämään heille esimerkkiä ja tukemaan heitä! Iirikseltä opin paljon kaikkea ja tiiän aina, että jos joku on huonosti voin puhua iitulle!  


Ja sitten vielä semmosta, että jos te saatte jotain mahtavia ideoita, että mistä me voitaisiin postata, niin ehdottomasti kommenttia vaan tulemaan! Kyllä mää uskon, että meiltäkin niitä ideoita löytyy, mutta teillä voi olla jotain paljon fiksumpia ideoita!
Hauskaa lauantaita kaikille, nauttikaa, rentoutukaa ja pitäkää hauskaa, että ensi viikolla jaksaa taas ahertaa töissä ja koulussa. Lotta viettää viikonloppunsa Espoossa ja Iiris viettää viikonloppunsa yllätys yllätys töissä!

-Iitu ja Lollo

6 kommenttia:

  1. aivan ihana postaus ja tällasia lisää!:)

    VastaaPoista
  2. Mis oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon töissä täällä Raahessa karaokebaarissa/pubissa ja sitte semmosessa yökerhossa tarjoilijana. Vaihtelee päivän mukaan missä niissä olen:) -Iiris

      Poista
  3. Tehkää postaus teidän perheestä, esim mitä teette yhdessä perheen kanssa ja kerrotte perheenjäsenistä yms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos ideasta, pistetään korvan taakse:)

      Poista