torstai 10. lokakuuta 2013

you are my one and only

Niinku viime tekstissä kerrottiin olin pidennetyn viikonlopun Espoossa poikaystävän luona ja oli kyllä ihan huippu reissu! Eli ollaan rikun kanssa seurusteltu vähän päälle puoli vuotta ja tunnetaan toisemme toosi hyvin! Oli tosi kiva olla siellä ku pysty vaan rentoutuun ja tekeen kaikkea kivaa! Käytiin shoppailemassa iso-omenassa, kampissa ja itiksessä ja löysin ihan kivasti kaikkea.(mitään muuta en oo kuvannu ku korun ja sormuksen...) Farkkuja lähin kyllä hakemaan, mutta yhtiäkään kivoja en löytäny:D Päivät meni siellä ihan liian nopeeta varmaan kyllä sen takia meni, että koko ajan shoppailtiin/oltiin jossain tai nukuttiin:D Leipomaankin siellä pääsin ja kyllä se rikukin mulle laitto ruokaa! Eli kaiken kaikkiaan aivan onnistunut reissu ja ens viikon sunnuntaina mulla lähtee juna uudestaan espoota kohti! Sitä ennen kylläkin riku tulee tänne omaksi lomaksi eli kivat suunnitelmat mulla kahdeksi viikoksi jos ei oteta sitä huomioon, että mulla on miljoona koetta ens viikolla.. Tai oikeestaan kaks, mutta ne on kemian ja biologian ja tällä hetkellä ku luen niitä kirjoja ne on mulle niinku hepreaa...
Parit kuvat reissulta ja pari naamakuvaa ja sitten hyvät yöt kaikille:*



XOXO
lotta

2 kommenttia: