perjantai 8. marraskuuta 2013

if you can dream it, you can do it

Tuntuu, että on ollu mahottoman raskas viikko ja muutenki on kiirettä pitäny eikä oo ehtiny oikeen rauhottua ollenkaan.Viime viikonloppuna aloin reenaamaan pesistä ja juoksua, se kyllä tuntuu! En oo voinut lähteä reeneihin ku jalat ja oikeestaan joka paikka niin kipeenä. Pitäis vissiin vähän nätimmin ottaa! Mutta näin ku on ollu vähän ankea viikko ajattelin silti kirjotella jotain ilosempaa, ehkä se sais mut kokonaan paremmalle tuulelle! En oo itse kuvaillut mitään niin ajattelin napata pari kuvaa Tumblr:ista ja samalla kerron mitkä on ne mun suurimmat unelmat:)


Oon sellanen, että unelmoin kaikesta tosi paljon. Mun unelmat voi kuulostaa tosi tylsiltä, mutta mulle ne on just ne mitä haluan!
Unelmoin paljon rakkaudesta ja siitä että saisin maailman ihanimman aviomiehen ja lapsia. Haluaisin, että joskus joku tois mulle sata ruusua ja sanois että rakastaa mua, ihan aidosti! Oon tosi herkkä ja rakastan söpöilyä eli toivon että mun tulevaisuus on täynnä tunteilua x)




  
Mutta ennen kaikkea tuota ku oon iso haluan kokea vaikka ja mitä! Suurimpana unelmana ois päästä vaihto-oppilaaksi ulkomaille! Tai no ensi kesänä lähden englantiin kielimatkalle ja se on jo ihan huikee juttu! Siellä nään millasta ois olla yksin siellä ja pärjäisinkö sitä vuotta! Haluan nähdä paljo maailmaa ja erilaisia kulttuureja.

Toivon, että kehittyisin pesiksessä ja juoksussa tosi pitkälle ja pärjäisin. Myös haluaisin oppia paremmin laulaamaan ja haluaisin joskus esiintyä isolle yleisölle. Mutta en tykkää omasta äänestä niin en usko, että se koskaan tulee toteutumaan.
Haluan opiskella paljon ja oppia kaikkea uutta! Unelma- ammattina mulla on jonkulainen lääkäri! Psykologi ois tosi kiva tai lastenlääkäri. Kunhan ihmisten kanssa saan työskennellä ja auttaa muita!

Yksi isoimmista unelmista ois mulla se, että oppisin luottamaan itseeni ja hyväksymään itteni tällasena! Se on ollu mulle aina hankalaa ja tuntuu, että ajattelen aivan liikaa mitä muut ajattelee. Tässä asiassa ollaan Iitun kanssa aivan erilaisia! Iitu pystyy olla just se kuka se haluaa ja mä koitan välillä olla jotain mitä en oo, koska pelkään sitä miten muhun suhtaudutaan!

-lotta

4 kommenttia:

  1. Oot ihan mahtava tyyppi sen mitä vähän tunnen! Ei sun tarvii häpee ittees!:)

    VastaaPoista
  2. Mihin lähet kielimatkalle ja millon ja kenen kans ja mikä järjestö xD määki oon lähössä mut varmaan vasta ens vuonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. STS:n kautta englantiin ens kesällä kesäkuussa:)

      Poista