tiistai 19. marraskuuta 2013

Lontoon ostokset

Heippa kaikki! Kuvailin teille nyt mun melkein kuukausi sitten Lontoosta ostamiani tavaroita ja vaatteita. En tietenkään ihan kaikkea, koska voin sanoa että puolet tuliaisista on jo syöty.. eikä niistä taida olla jäljellä edes paketteja! Mutta mun täytyy siis vielä korostaa sitä, että siellä ruoka ja oikeastaan kaikki mitä saa supermarketista, oli halvempaa, ja minä siis hullaannuin siellä täysin. Toin aika paljon maistamiani ruokia sieltä, siis sellaisia joita pystyi tuomaan. Mutta ne on jo aikoja sitten syöty.. Tuliaiseksi toin sitten sellaisesta aivan ihanasta suklaapuodista erilaisia suklaita ja toffeita, ja nekin luultavasti on jo syöty. Mutta tässä ois osa mulle itselle ostamista tuotteista ja tavaroista ja vaatteista:





Meikit oli varmaan puolet halvempia, ja mun ehkä ainoa ostoslistalla ollut asia oli tämä Lorealin Super Liner Blackbuster, ja sehän sieltä lähti mukaan halvemmalla, mitä olisin Suomesta saanut. Muuten sitten ostelinkin tällaisia hyötyostoksia, kaikki jotain 2-3 e halvempia mitä Suomessa.




Teetä toin neljää erilaista, ja onnistuin itselleni sitten valitsemaan tuon pahimman.. Lontoossa ollessani rakastuin vihreään piparminttuteehen! Nam!

Ja nämä.. Vitamiinit, jotka on siis karkkeja (ja tarkoitettu lapsille), ja minähän tietenkin kuljetin niitä minulle ja äitille, koska ollaan molemmat karkkilakossa. Näitähän kuitenkin saa syödä, koska ne on vitamiineja!!






 
 Tässä ois sitten vaateostoksia, joita ei kertynyt niin paljon, mutta olen kyllä tyytyväinen kaikkiin ostoksiini. En jaksanut alkaa kuvata näitä mun päällä, joten saatte tyytyä tällaisiin kuviin. Tämä paita taitaa olla Bershkasta!

 Sitten, kun huomasin, että Dr Denimit oli kalliimpia Lontoossa, yritin etsiä itselleni jotain vastaavanlaisia mustia housuja, ja löysin River Islandista ainakin yhtä hyvät housut suunnilleen samalla hinnalla kuin täällä Dr Denimit on.




Tämä on ehdottomasti mun lemppari ostos, joka ei tässä kuvassa kuitenkaan pääse oikeuksiinsa. Siellä oli Adidaksen liike, jossa oisin voinut oikeasti mennä hulluksi. Sitten kun näin tämän verkkatakin, en voinut muuta kuin sovittaa, todeta sen täydelliseksi, ja kovasta hinnasta huolimatta ostaa sen. Ja en oo katunu pätkääkään, tää on vaan niin ihana!

 
Zarasta ostin tällaisen aika perusneuleen, jonka kuvasin takaosasta tämän mukavan vetoketjuyksityiskohdan vuoksi. 

Näiden lisäksi ostin Primarkista (ja jos ette tiedä mikä on Primark, niin lyhyesti: Pilkkahintaan vaatteita, kauppa täynnä hullaantuneita ostajia, ja joka nurkka täynnä jotain.) peruspuseron suurinpiirtein neljällä eurolla ja kangaskassin eurolla. Primark oli ahdistuksen huippu, en taida eksyä sinne enää ikinä, varsinkaan Lontoossa, liikaa ihmisiä!

Lisäksi kuvailin teille mun nimpparilahjoja, jotka sain äidiltä ja mummulta!

 Ihanaa suklaa-vanilja -teetä

Teepallon

Sain myös tällaisen aineen, joka on tarkoitettu esimerkiksi couperosa-iholle, joka mulla on. Sen pitäis sitten auttaa tähän ihon punoitukseen..
 
Sitten vielä tyrnimehua, joka on jo melkein loppu, ja joka on kyllä niin hyvää, ettei sanat riitä kuvaamaan. Parasta on kun aamulla voi heti ensimmäiseksi ottaa vähän tyrnimehua!

Kuvat ei ollu parhaita mahdollisia mutta sainpahan ainakin tän postauksen tehtyä! Hauskaa viikkoa kaikille, ja ainakin lukiolaisilla on alkamassa koeviikko, joten tsemppiä kaikille ja jaksakaa ahkeroida!

-Iitu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti