tiistai 28. tammikuuta 2014

Ruokaa

Heipsan!
Oon ihan älyttömän innostunut ruuanlaitosta, ajatustasolla. Katon innoissani Meidän safkaa -ohjelmaa ja mietin kaikkea, mitä keittiössä voisi loihtia. Kuitenkin loppujen lopuksi mun ruuanlaittotaidot ulottuu tasan makaroonilaatikosta jauhelihakeittoon. En yksinkertaisesti osaa laittaa mitään ruokaa, ja jos laitankin, vallitsee keittiössä sen jälkeen niin järkyttävä sotku, että voisi luulla jonkun olleen siellä laittaamassa ruokaa armeijalle!



(kuvat http://weheartit.com/)
Haluaisin osata käyttää monipuolisesti mausteita, mutten edes tiedä mitä rucola on! Onko se edes mauste.. Mun maustemaailmakin on rajoittunut suolaan, pippuriin, grillimausteeseen ja chiliin. Onnetonta?
Ruuan pitäisi olla myös kauniisti lautasella, mun mielestä se tuo jo oman silauksensa ruokanautintoon. MUTTA jos minä alan kauniisti ruokia lautaselle asettelemaan, se näyttää lähinnä siltä, että joku ois oksentanu ne ruuat siihen.
Mää oon kuitenkin päättänyt yrittää ruuanlaittoa, testata erilaisia reseptejä ja jos teitä kiinnostaa, voisin jotain kuvailla ja kirjotella siitä tännekkin?
Vielä hauskemman asian tästä ruuanlaitosta tekis, jos te lukijat haastasitte mut kokeilemaan jonkun ruuan tekemistä, ja minä sitten teen, kuvaan ja selostan teille, mitä siitä tuli?

- Ruokaa rakastava Iitu

2 kommenttia: