torstai 6. helmikuuta 2014

Finnish baseball

Oon harrastanut pesäpalloa niiin kauan ku muistan. Eli alotin joskus siinä 7vuoden iässä. Aloitin uudessa joukkueessa joka oli pääasiassa täynnä mua vuoden vanhempia tyttösiä. Pelasin siinä joukkueessa tosi monta vuotta ja mun parhaat kaverit onki aina oikeestaan ollut siitä joukkueesta! Muistan ku pienempänä meidän joukkue ei kovin pärjänny, mutta mua se ei ainakaan koskaan haitannu, koska pelaaminen oli niin lähellä sydäntä! Nykyään pelaaminen on muuttunut ihan erisuuntaan ja joukkuettakin oon vaihtanut parin vuoden sisään pari kertaa. Oon aika huono häviäjä, tai no huono häviäjä jos itse olen pelannut huonosti. Parina vuotena mulle oli kehittynyt sellanen luottopelaajan-rooli, että odotettiin että onnistun ja ratkaisen pelin ja oikeastaan uskon, että tämä pelin ottaminen niin tosissaan ja itsensä ylittämisen tarve johtuu tuosta. Oon tosi ankara itselle, koska tiiän, että pesäpallo on jotain mitä osaan. Mutta viime kausi meni kyllä penkin alle, mutta sieltä se suunta on vaan ylöspäin! Tällä hetkellä pelaan Pattijoella suomisarjan joukkueessa joka rakennettiin kokonaan uutena täksi kaudeksi! Kaikki tytöt on tosiaan mulle tuttuja, mutta oikeastaan siitä että ne on iiriksen vanhoja joukkuelaisia eli vähän vanhemmassa porukassa pelailen, mutta tosiaan löytyy sielä suunnilleen munkin ikäisiä!:) Tykkään porukasta kauheesti ja ens viikolla onkieka hallipeli Vaasassa! (IIK)




Parhaita asioita/ saavutuksia mun pesisurassa on ehottomasti ollu vuoden 2012 itälänsi vaikka peli oli jotain kamalaa, kokemuksena se oli aivan mahtava! -11 ja -12 on muutenki ollu mulle itelle tosi hyviä kausia, ainakin ku näin jälkeenpäin ajattelee!:) Sitten paras asia varmaan on ollu Imatran lajileiri. Viime tammikuussa 20 parasta D (vai C en muista) ikäistä valittiin lajileirille imatralle jossa viikko reenattiin hallissa mahtavalla porukalla! Sain sielä maalilman ihanimpia ystäviä ja huippuja vinkkejä pesikseen! 




Tietenki minä yliaktiivisena nuorena en oo ainoastaan pelannut vaan myös oon aika pienestä asti ollut tuomarina viime kesään asti ja pari kautta oon myös valmentanut pikkutyttöjä! Siitä mulla on tällä hetkellä pienen pieni tauko, että saan rauhotettua menoja, mutta kesällä varmasti oon kentänlaidalla heilumassa!

-lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti