maanantai 3. elokuuta 2015

Sanaton

Hei kaikille!
Syy miksi en ole kirjoittanut, on se, etten tiedä mitä kirjottaisin. En voi kirjoittaa tänne mitä ostelin kun kävin kaupungilla tai missä olen reissannut. Ei tänne kuulu sellaiset asiat.  Tämä oli minun ja Lotan blogi, on sitä edelleen. Tällä hetkellä olen oikeastaan itsekkin vain tämän blogin lukija, käyn silloin tällöin lukemassa meidän alkuajan postauksia, niistä kun pystyn kuulemaan Lotan äänen niin selvästi.

Edelleenkin lähes koko ajan en pysty käsittämään, että Lotta on kuollut. Nyt kun aloin kirjoittamaan, pystyn taas itkemään, sitäkään ei tapahdu usein. Tietyt laulut saavat minut itkemään, ja blogin lukeminen. Joskus palaan lukemaan postauksia, jotka olen itse kirjoittanut, että tajuan mitä on tapahtunut, ja että pystyisin itkemään.

Ihmiset säikähtävät ja vaivaantuvat usein kun mainitsen Lotan. Ja tottakai puhun hänestä, mutta huomaan, että olen alkanut välttämään hänestä puhumista monen ihmisen seurassa. Lisäksi lähipiirissä surun ja Lotan kuoleman käsittely on niin erilaista, että harvoin puhun hänestä heidänkään kanssa. Yksin on helpoin ajatella siskoani.

Joku kysyi kommenteissa, että onko blogi loppunut. Vastaus taitaa olla että ei näköjään ainakaan vielä, kun kerran kirjoitan tänne. Ja varmaan tämänkin jälkeen kirjoitan, kun vain tulee sellainen hetki. Edelleenkin tämä kirjoittaminen helpottaa oloani suuresti sillä, että pystyn silloin käsittämään, että Lotta on poissa. Kuulostaa ehkä aika hirveältä, mutta kun suurimman osan ajasta asiaa ei tajua, on helpottavaa kun todellisuus iskee vasten kasvoja kaikessa kauheudessaan. Kyyneliä voi rauhassa vuodattaa.

Mitä minulle nykyään kuuluu? Voin sanoa että hyvää, minulla on ihana poikaystävä, joka on myös tukenut minua hyvin paljon vaikeina hetkinä. Pelaan edelleen pesäpalloa ja valmennan myös. En päässyt kouluun ja työhommat baarissa loppuu. Perheen kanssa meillä menee hyvin. Ollaan taas todella läheisiä ja rakastan perhettäni erittäin paljon.

Haluaisin vielä jakaa teille kuvan Lotan hautakivestä, joka on vasta Lotan haudalle tuotu.

Dear God, the only thing I ask of you is to hold her when I'm not around, when I'm much too far away.

3 kommenttia:

  1. Upea kivi ja niin kaunis muistolause kauniille tytölle.

    VastaaPoista
  2. Olisi kiva kuulla sinusta lisää?��

    VastaaPoista
  3. 3 vuotta sitten lotta lähti. Hän oli kaunis ja mukava ja ystävällinen vaikken edes kunnolla tuntenut. Hän on silti jäänyt mieleen. Lepää rauhassa<3

    VastaaPoista